Швейний цех українського виробника одягу ТМ «Джерсі»

Про швейну промисловість в Україні

Сьогодні вітчизняні виробники одягу, швацькі підприємства на внутрішньому ринку для того, щоб завоювати споживача застосовують різні стратегіі просування.

Існують певні нюанси, які не дозволяють в умовах сучасної економічної ситуації виділити тих чи інших лідерів серед українських виробників одягу, у сегменті «легкоі промисловості» і «виробництво одягу». На фоні вкрай неоднорідного і фрагментированного ринку, на якому як офіційно, так і нелегально, представлено безліч вітчизняних і закордонних виробників, визначити провідну маркетингову стратегію являє собою досить складну задачу. Оскільки на ринку одягу українського виробництва, сьогодні фактично немає загальновизнаних лідерів, чия діяльність була б здатна Істотно змінити ситуацію на ринку в цілому, можна тільки намалювати картину сукупності підприємств з однаковим стилем конкурентної активності і однаковими позиціями на ринку.

 

Сегментація ринку одягу в Україні

Відзначимо, що мова йде виключно про українських виробників одягу, виробниках одягу в Україні, а не про постачальників продукції легкоі промисловості з-за кордону.

В україні сьогодні працюють підприємства, з пошиття одягу для всіх категорій населення, в таких конкурентних сегментах: haute couture (від-кутюр); luxury RTW (одяг на замовлення від дизайнера); designer's RTW (готовий одяг від дизайнера); bridge (середня цінова категорія); better (товари широкого вжитку прийнятної якості); moderate (товари широкого вжитку задовільної якості); econom (товари для масового ринку); econom (товары для массового рынка). Торгова марка «джерсі» (яка була заснована у 1998 році )представляє в Україні трикотажні вироби для різних категорій споживачів в різних цінових сегментах.

Класифікація українських виробників одягу

На українському ринку одягу серед одягу українського виробництва за співвідношенням якісно-цінових характеристик продукції можна виділити такі провідні стратегічні групи:

  • великі іноземні фірми, що мають відомі в світі торгові марки; продукція цих фірм реалізується переважно через торгові бутики, їй властиві висока якість і надвисокі ціни;
  • вітчизняні будинки моделей українських виробників одягу, дизайнерські будинки, провідні ательє індпошиву, які орієнтуються на високу цінову категорію (Пропнують ексклюзивну якість за середніми і високими цінами);
  • провідні вітчизняні швейні фабрики і більшість невеликих ательє індпошиву, які позиціонуються як виробники якісної і переважно недорогої продукції, задовольняючи потреби відповідно масового споживача із середнім достатком і індивідуальні смаки цієї ж групи споживачів;
  • сюди ж за якістю і ціною продукції відносяться малі швейні підприємства та неофіційні виробники одягу в Україні;
  • українські швейні фабрики з виробництва одягу, які внаслідок низької якості продукції, вузького асортименту і пасивної збутової політики маловідомі споживачам навіть на власному регіональному ринку; досі працюють в основному шляхом виконання замовлень на Уніформи, постільної білизни і т.п .;
  • турецькі, китайські та інші виробники досить дешевого і переважно низькоякісного цінового діапазону, які потрапляють в україну в більшій мірі нелегально і реалізується на речових ринках, іноді - через торгову мережу.

 

серія одягу «Джерсі спорт»

 

Швейний цех українського виробника одягу ТМ «Джерсі»

 

Таким чином, ринок легкої промисловості українських виробників представляють вітчизняні швейні фабрики, ательє індпошиву, малі підприємства, неофіційні виробники. Саме ці підприємства орієнтовані на інтеграцію дизайнерсько-збутових і виробничих структур, тобто самостійно розробляють, займаються пошиттям і реалізують швейні вироби, намагаючись пропонувати їх практично на всіх сегментах ринку за винятком «haute couture».

На українському ринку легкої промисловості україни можна умовно виділити декілька категорій:

  1. Підприємства та ательє індпошиву, що дотримуються вузької спеціалізації.
  2. Малі неофіційні і підпільні виробництва, що працюють за сірою схемою в тіньовій економіці.
  3. Невеликі виробництва з обмеженим асортиментом.
  4. Фабрики середнього розміру з розширеним асортиментом, які мають одну або кілька товарних марок і працюють за сучасними європейськими стандартами.
  5. Великі виробники одягу, часто працюють на експорт продукції в найближчі країни.

 

З чим стикаються українські виробництва одягу

Зрозуміло, що в недавньому минулому, багато з підприємств, а саме українські виробники одягу, які колись були лідерами швейного ринку україни, сформували свою стратегію роботи виходячи з необхідності виживання. Така поведінка погіршила якість продукції, в першу чергу в зв'язку з закупівлею більш дешевої сировини, для здешевлення виробів,таким чином звузився асортимент і ринок збуту.

Часто великі виробництва припиняли роботу, це відбувалося в наслідку неправильного перепрофілювання (зміна асортименту) і відсутності маркетингової політики. У цих компаніях з виробництва швейної продукції, а саме одягу для українського споживача, є такі особливості, як відсутність чіткого позиціонування; товарно-диференційований маркетинг; селективна спеціалізація; модифікація і елімінація; дрібносерійне і широкоасортиментні виробництво; скорочення масштабів виробництва; непослідовне оновлення модельного ряду.

 

Вишивка «Джерсі» ™

Український виробник трикотажних виробів «Джерсі» ™ робить доставку своєї продукції - одяг для танців, одягу для виступів, одягу для гімнастики - в будь-яке місто України.

Ми пишається тим, що вже 20 років (1998 - рік заснування ТМ «Джерсі») виготовляємо якісну продукцію для всіх категорій споживачів, і тішимо своїх покупців все новими і новими моделями!

Замовити дзвінок